До фактичного краху проекту організації швидкісного залізничного руху, введеного в дію під Євро-2012, додається ще одна поразка влади – крах «Борисполя». Повідомлення генерального директора аеропорту Антона Волкова про відмову найбільших українських авіаперевізників переводити свої рейси в новий термінал аеропорту робить його найбільшої «потьомкінське село» за всю історію сучасної України.
Організація швидкісного залізничного руху між містами Євро і будівництво в них нових терміналів повинні були стати головними інфраструктурними успіхами України, виправдовують проведення в нашій країні дорогого спортивного заходу. Про залізничний рух сказано чимало – в тому числі і самою владою. Заявивши про відмову від закупівлі нових південнокорейських складів, прем’єр-міністр Микола Азаров фактично визнав, що нічого «особливо швидкісного» у влади не вийшло – а ось бюджетні гроші витрачені і їх вже не повернеш.
Термінали, побудовані в обласних центрах, не завантажені і не можуть бути завантажені через відсутність в країні відповідних законодавчих норм, дорогих квитків, відмови від «відкритого неба» і, врешті-решт, через бідність населення і відсутності адекватної туристичної інфраструктури майже всюди.
Але залишався новий термінал у Києві – повітряні ворота країни. Уже він-то був приречений на завантаження! Саме з Борисполя українські перевізники виконують левову частку рейсів, саме звідси літають аж ніяк не тільки кияни, а й мешканці всіх інших міст України. Ось він, успіх влади – сучасний аеропорт в Києві!
Виявився недопрацьований. А сама доробка, за словами гендиректора «Борисполя», проходить процедури узгодження. Тому новий термінал ще довго буде залишатися швидше музеєм авіації, а пасажири літають в нього компаній будуть стикатися з серйозними тимчасовими проблемами у разі необхідності пересадки на внутрішні рейси. І сам факт того, що головний термінал аеропорту буде забезпечувати всього чверть його рейсів, стане ще одним вражаючим свідченням непрофесіоналізму регіональних «реформаторів» – непрофесіоналізму, за якої ніхто так і не поніс ніякої відповідальності.
Схожі записи:




