195.16.88.9 - Linux - whoami(krist287) - uid(1574) gid(1676)
kaylin

·

ϴΪ
ϼĿ¼ʱ޸ʱ
_.well-knownɾ 07552022-08-14 18:34:462022-04-19 08:48:45-
_ldɾ 07552022-08-14 18:32:472022-04-18 21:30:13-
_puɾ 07552022-08-14 18:32:492022-04-19 06:15:13-
doskaɾ 07552022-08-14 18:34:462022-05-13 00:21:36-
gboɾ 07552022-08-14 18:32:492022-04-21 16:29:19-
katalogɾ 07552022-08-14 18:32:492022-05-13 00:20:58-
nailɾ 07552022-08-14 18:32:492022-06-17 13:21:44-
testɾ 07552022-08-14 18:32:492022-04-18 15:34:19-
wakenɾ 07552022-08-15 23:05:552022-08-15 23:05:55-
wp-adminɾ 07552022-08-14 18:32:492022-04-18 17:42:42-
wp-contentɾ 07552022-08-17 02:26:212022-08-17 02:26:21-
wp-includesɾ 07552022-08-14 18:32:492022-04-18 17:42:24-
.htaccess 06442022-08-17 01:42:382022-08-17 01:42:38620 B
Samantaafq 06442022-08-15 13:43:162022-08-15 13:43:163.11 K
Samantahag 06442022-08-16 07:12:542022-08-16 07:12:542.92 K
Samantaqre 06442022-08-15 14:33:322022-08-15 14:33:322.43 K
Samantayvu 06442022-08-15 09:46:202022-08-15 09:46:203.08 K
fibber.php 06442022-08-11 01:48:402022-08-11 01:48:4016.68 K
google5f28cd50ed83a936.html 06442022-08-14 18:32:492022-04-24 10:15:3853 B
index.php 06442022-08-17 02:26:252022-04-18 20:09:52405 B
license.txt 06442022-08-14 18:34:462022-04-18 20:09:5219.45 K
readme.html 06442022-08-14 18:32:492022-04-18 20:10:487.26 K
robots.txt 06442022-08-15 09:42:432022-08-15 09:42:43193 B
suitshell.php 06442022-08-15 23:01:502022-08-15 23:01:5031.78 K
wp-activate.php 06442022-08-17 02:05:542022-04-18 20:09:527.00 K
wp-blog-header.php 06442022-08-17 02:17:422022-04-18 20:09:526.28 K
wp-comments-post.php 06442022-08-14 18:32:492022-04-18 20:10:362.28 K
wp-config-sample.php 06442022-08-14 18:32:472022-04-18 20:10:482.93 K
wp-config.php 06442022-08-16 19:06:092022-04-18 20:09:523.69 K
wp-cron.php 06442022-08-17 02:26:212022-04-18 20:09:523.85 K
wp-links-opml.php 06442022-08-17 02:18:332022-04-18 20:09:522.44 K
wp-load.php 06442022-08-17 01:49:422022-04-18 20:09:523.81 K
wp-login.php 06442022-08-17 02:24:592022-04-18 20:09:5246.79 K
wp-mail.php 06442022-08-17 01:38:262022-04-18 20:09:528.38 K
wp-settings.php 06442022-08-14 18:32:492022-04-18 20:10:3622.49 K
wp-signup.php 06442022-08-17 01:42:202022-04-18 20:09:5231.21 K
wp-trackback.php 06442022-08-16 20:08:292022-04-18 20:09:524.64 K
wp.php 06442022-08-11 01:49:212022-08-11 01:49:21453 B
xmlrpc.php 06442022-08-17 02:21:432022-04-18 20:09:523.16 K
Ŀ¼[12] - ļ[27] - [0755]
Linux sr47.hostlife.net 3.10.0-962.3.2.lve1.5.49.el6h.x86_64 #1 SMP Thu Mar 4 07:40:03 EST 2021 x86_64
Apache/2
АН-26 «Везунчик» повернувся в стрій, щоб літати міжнародними авіаційними трасами – Це Бориспіль – сайт міста Бориспіль
loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

АН-26 «Везунчик» повернувся в стрій, щоб літати міжнародними авіаційними трасами

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

 

Чотири місяці і 17 днів тривали роботи з модернізації транспортного літака АН-26 «Везунчик» на Державному підприємстві «Антонов». За цей час на військовому літаку були встановлені навігаційні прилади, які дозволять здійснювати польоти міжнародними авіаційними трасами, виконувати бойові та навчальні завдання з різних аеродромів, використовуючи аеродромне радіозв’язне, навігаційне та посадкове обладнання цивільних аеропортів.

– Без цих приладів літак не міг літати в міжнародному повітряному просторі, – розповів бортовий технік-інструктор 15 бригади транспортної авіації ПС ЗСУ Богдан Добровольський. – Для прикладу, ми планували відправити цим літаком поранених бійців у Європу на лікування, але змушені були відправити інший літак, оскільки «Везунчика» відмовлялись прийняти, бо не бачили його на радарах. Фактично, диспетчер мав у голосовому режимі постійно питати яка в нього висота. Тепер усе позаду.

Зокрема, на АН-26 була встановлена система посадки, дальномір, курсова система, відповідач. Прилади, як і технічну документацію встановлювали та підготували на ДП «Антонов». Як стало відомо, вартість робіт складала близько 2,5 млн.грн. Однак, усі роботи спеціалісти «Антонова» провели безкоштовно.

– Літак у чудовому стані, – зазначив командир 15 бригади транспортної авіації ПС ЗСУ Дмитро Філатов, який особисто супроводжував модернізовану машину. – Спеціалісти ДП «Антонова» більше, ніж ми планували. Крім обладнання, вони підготували і розробили технічну документацію, що дуже важливо. За це їм окрема подяка від мене особисто та від екіпажу.

Нагадаємо, транспортний літак АН-26 «Везунчик» із 2005 по 2014 роки стояв на зберіганні в військовій частині м. Бориспіль і був визнаний як такий, який не варто ремонтувати. У 2014 році, після військової агресії Росії на сході України, волонтери та громадські активісти за власний рахунок відновили літак і передали українським військовим. 31 серпня 2014 року він офіційно став на крило і почав виконувати завдання командування Збройних Сил України. За цей час він налітав близько 300 годин, перевозячи особовий склад ЗСУ, поранених, в окремих випадках невеликі вантажі та інше.

Переглядів:: 5
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x