loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Білизна, що втягує: реклама і реальність

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Білизна, що втягцє, стала простим рішенням для жінок, чия фігура далека від модельних стандартів і тих, які зовсім нещодавно стали мамами, і прагнуть, якнайшвидше повернути колишні форми. Виробники обіцяють приголомшливий ефект і ідеальні форми, але в практичності подібної білизни вирішили переконатися видання Daily Mail і The Sun.

В середині жовтня бренд Mark&Spencer представив лінію білизни, що коригує талію, в рекламній кампанії прийняли участь моделі з пишними формами. На рекламних знімках моделі дійсно виглядають стрункими і підтягнутими. Видання Daily Mail і The Sun вирішили провести власний експеримент і в якості моделей запросили звичайних жінок. Надівши білизну, що корегує, дівчата погодилися на фотографування без обробки фотошопом і вдалого освітлення, і пообіцяли носити її на протязі тижня, щоб потім розповісти про свої враження.

Скарги були в усіх учасниць експерименту. Кожна жінка визнала, що білизна дійсно приховує недоліки фігури і робить форми спокусливими, але при цьому доставляє масу незручностей при носінні.
“Воно зовсім не годиться на кожен день, тільки для окремих випадків. Незважаючи на хорошу якість і склад матеріалу, тіло в білизні немов “задихається”, до кінцю дня думаєш тільки про те, як би скоріше його зняти”, – призналася одна з учасниць дослідження.
До того ж, білизна розрахована на досить струнких купувальниць: власниць мінімального 8-го розміру (обхват стегон – 90 см, грудям – 85 см) і максимального 16-о розміру (обхват стегон – 108 см, груди – 101 см). Що ж робити іншим? Примушує замислитися і висока ціна виробу: від 30 до 60 доларів.
Сподіваємося, цей експеримент змусить усіх власниць пишних форм кілька разів подумати про своє здоров’я, перш ніж купити собі таку обновку.

Переглядів:: 1

Автор публікації

Офлайн 4 дні

admin

0
Коментарі: 2Публікації: 7863Реєстрація: 08-03-2022
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x