loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Дорога в майбутнє почалася з Борисполя

02.11.09

Два роки тому було широко анонсовано будівництво нової великої окружної дороги навколо столиці. Її довжина, згідно з проектом, має сягати 112 кілометрів. Значний відтинок траси пролягатиме територією Бориспільського і Броварського районів. Планується збудувати два мости через Десну і Дніпро в районі сіл Пухівка і Нові Петрівці та один у районі Кийлова Бориспільського району. Хто знає, коли закінчиться будівництво цієї надзвичайно дорогої дороги. Але навряд чи станеться це до ЄВРО-2012, як мріялося. І навіть до 2017 року, згідно з більш реалістичними розрахунками, бо ведеться будівництво, як мокре горить. Звичайно, через нестачу коштів. Схоже, що велика окружна виправдає свою назву «будова століття».

Проте уже з’явилася перша ластівка на похмурому небі, котра принесла приємну звістку: перші 3,3 кілометри супермарафонської дистанції подолано неподалік села Велика Олександрівка Бориспільського району. Що ж, «лід скрес, панове», як казав великий комбінатор. На трасі Бориспіль – Бровари здано в експлуатацію першу ділянку дороги в майбутнє.

Урочисто перерізати червону стрічку збиралася Прем’єр-міністр Юлія Тимошенко. Але через інші важливі державні справи не приїхала. Найпосадовішими VIP-особами стали голова Київської облради Володимир Майбоженко та в. о. міністра транспорту Василь Шевченко. Вони відзначили, що ділянка майбутньої траси зроблена за світовими стандартами і є не гіршою, ніж Бориспільське шосе між Києвом і аеропортом. На відміну від вічно розбитих наших доріг, ці 3,3 кілометри повинні витримати 12 років без капремонту. Товщина полотна становить понад 60 сантиметрів. Дорожню розмітку зроблено з клейкої стрічки. Звичайні білі смуги стираються за півтора року. А ця здатна протриматися більше шести. Щоб не потрапляла грязюка на дорогу, узбіччя заасфальтовано. Тож відтепер наші водії мають можливість промчати дорогою світового класу. От тільки не розганяйтесь, шановні, бо дуже вона коротка.

Але досить активно тривають роботи на сусідньому відтинку траси довжиною майже чотири кілометри. Цю ділянку завдовжки 3,3 кілометри можна вважати навіть не новою дорогою, а реконструйованою старою. Бо пролягла вона по вже діючій трасі Бориспіль – Бровари.

Головні проблеми виникнуть, коли діло дійде до цілинних земель, на котрі ще ніколи не ступала нога дорожників. А це угіддя, що належать приватникам, які без бою за великий викуп у держави своїх соток і гектарів не віддадуть.

Переглядів:: 8
Опубліковано в Новини

ПУБЛІКАЦІЇ ЗА ТЕМОЮ

guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x