loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Історія аеропорту “Бориспіль”

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

В зв’язку зі зміцненням ролі повітряного транспорту в загальній транспортній системі країни Рада Міністрів СРСР у травні 1959 року прийняла постанову про створення на базі військового аеродрому “Бориспіль” – аеропорту Цивільного повітряного флоту Київ (Центральний) і зобов’язала Головне управління Цивільного повітряного флоту забезпечити його сучасними літаками, наземним обладнанням і радіотехнічними засобами.
22 червня 1959 року Рада Міністрів УРСР своєю Постановою № 1832 з метою забезпечення прийняття і обслуговування реактивних пасажирських літаків ТУ-104 в м. Києві зобов’язала Українське територіальне управління цивільного повітряного флоту забезпечити з 1 липня 1959 року прийняття до аеропорту “Бориспіль” літаків ТУ-104 за маршрутами Москва-Київ-Москва, Ленінград-Київ-Ленінград (15 серпня 1960 р.).
Цією ж Постановою міністерства торгівлі, автомобільних і шосейних доріг, зв’язку зобов’язувались:

надати аеропорту 10 стандартних щитових будиночків для розміщення наземних служб і пасажирів;

доставляти пасажирів із м. Києва і до м. Києва автобусами;

виділити канали зв’язку для управління повітряним рухом.

Перший рейс, 7 липня 1959 року, літаком ТУ-104 здійснив екіпаж Московського управління за маршрутом Москва-Київ-Москва . На борту лайнера перебувало 100 пасажирів і 1600 кг вантажу. До листопада 1960 року польоти на літаку ТУ-104 до аеропорту Київ (Центральний) виконували екіпажі Московського, Ленінградського і Грузинського управлінь цивільної авіації.
Наказом начальника Головного управління цивільного повітряного флоту при Раді Міністрів СРСР від 12.07.60 р. № 057 на базі ескадрильї Ан-10 був організований авіазагін № 208 турбогвинтових літаків ТУ-104 і Ан-10, об’єднаний з аеропортом Бориспіль. 208-й авіазагін сформований за типовими штатами, визначеними наказом ГУ ЦПФ № 032-59 р.
Перший базовий літак ТУ-104 приземлився в Борисполі 5 листопада 1960 року під управлінням командира екіпажу Гарбара В.Т.
18 років колектив Бориспільського авіапідприємства використовував літаки ТУ-104. В останній рейс цей авіалайнер вилетів із Борисполя до Сімферополя у липні 1977 року.
За час експлуатації літаки ТУ-104 перевезли 18 млн. 233 тис. пасажирів.
27 травня екіпаж командира корабля Кирюхіна В.В. здійснив на літаку АН-10 технічний рейс за маршрутом Київ-Москва-Тбілісі-Харків-Адлер-Харків-Київ. Перший пасажирський рейс на АН-10 був здійснений 25 липня 1959 року до аеропорту Адлер (Сочі).
27 червня 1963 року згідно наказу начальника ГУ ЦПФ при РМ СРСР № 066 був організований Бориспільській об’єднаний авіазагін, до якого ввійшли льотний загін № 208 і аеропорт “Бориспіль”. Бориспільському об’єднаному авіазагону було присвоєно 1-й клас, а льотному авіазагону № 208 – 2-й клас; до його складу увійшли дві авіаескадрильї, одна – літаків ТУ-104, друга – літаків АН-10.
В зв’язку зі значним обсягом робіт і враховуючи клопотання командирів авіапідприємств та накази МЦА від 12.04.71 р. № 017 і від 29.07.71 р. № 031 у складі Бориспільського об’єднаного авіазагону був організований другий льотний загін – № 222 за рахунок передачі частини самольотно-моторного парку льотного загону № 208.
Наказом Міністра цивільної авіації № 214 від 31.10.73 р. з 1974 р. вводилась в дію організаційна структура льотних загонів Українського управління ЦА. В зв’язку з цим у Бориспільському підприємстві було організовано 2 льотних загони: льотний загін № 208 у складі 3-х авіаескадриль турбореактивних літаків ТУ-134 і ТУ-104 і льотний загін № 222 у складі 2-х авіаескадриль турбогвинтових літаків ІЛ-18. В 1974 році у складі 222 льотного загону була організована авіаескадрилья літаків ТУ-154.
Першим освоїв новий літак ТУ-154 інженер-пілот 1-го класу І.Г.Смілянський, колишній командир Бориспільського авіапідприємства. 15 серпня 1974 року відбувся перший пасажирський рейс цього літака під управлінням командира корабля А.Левчука.
20 травня 1965 року був відкритий новий Бориспільський аеровокзал – найбільшого на той час у нашій країні (після Домодідівського) і унікального за архітектурним рішенням. Зручний і комфортабельний, аеровокзал обладнаний новітнім устаткуванням, забезпечує найрізноманітніші форми обслуговування пасажирів. Аеропорт “Бориспіль” був обладнаний для автоматизованої посадки літаків за метеомінімуму 1-ї категорії. Тоді ж на базі новітньої обчислювальної техніки почали розробляти автоматизовані системи управління повітряним рухом, покликані докорінно змінити характер роботи льотного і диспетчерського складу, підняти рівень безпеки і регулярність польотів.
Вперше в Радянському Союзі у березні 1979 року Бориспільському аеропорту був вручений сертифікат на право здійснювати прийом літаків за ІІ-ю категорією ІКАО. Тут вперше в Аерофлоті встановлена новітня система посадки.
За значні успіхи повітряних перевезень, освоєння і впровадження нової авіаційної техніки Указом Президії Верховної Ради СРСР від 9 лютого 1971 року Бориспільське авіапідприємство було нагороджено орденом Жовтневої революції.
Наказом Міністра транспорту України від 11 березня 1993 року “Про реорганізацію Бориспільського авіапідприємства” на базі Бориспільського авіапідприємства станом на 1 квітня 1993 року створено Державний міжнародний аеропорт “Бориспіль” та регіональну дирекцію авіакомпанії “Авіалінії України”.

Переглядів:: 1

Автор публікації

Офлайн 4 дні

admin

0
Коментарі: 2Публікації: 7863Реєстрація: 08-03-2022
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x