loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Історія успіху інтернет-магазина

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Сьогодні Інтернет надає нам широкі можливості: портал, блог, інтернет-магазин, – здається, ще недавно ці слова викликали нерозуміння серед оточуючих. Тепер це вже буденність і нам складно уявити, як можна обійтися без Інтернету. Незважаючи на те, що Інтернет-магазинам і комп’ютерам пророкували скороминущу популярність, вони всупереч цьому міцно влаштувалися в нашому суспільстві і складно уявити практично будь-яке робоче місце без персонального комп’ютера і Інтернета. Це сьогодні онлайн-торгівля нам здається звичною справою і багато з нас регулярно відвідують Інтернет-магазини в пошуках бажаних покупок.

Більшість джерел стверджує, що ідея створення інтернет-магазинів вперше з’явилася в 1994 році. Її автором був Джеф Бізос. Він першим вирішив використати інтернет, який завойовував все більшої популярності і активно використовувався для спілкування, з метою продажу різних товарів. Склавши список різних товарів, зручних в пересиланні і зберіганні, він заснував перший магазин, що торгував книгами, дисками, аудіокасетами і відеокасетами.

Само собою на ранньому етапі розвитку перших Інтернет-магазинів були свої проблеми. Перш за все, це пов’язано з новизною і недовірою покупців. Вони сумнівалися в якості пропонованої продукції, так як не могли помацати її руками, і виникали сумніви у прозорості та чесності такого правочину, адже Інтернет-магазини, як правило, вимагають передоплату. Тому зважитися купити в Інтернет-магазині тоді міг не кожен.

Проте з часом ця опаска і апатія були стерті і онлайн-магазини стали користуватися великою популярністю. Все більше і більше людей почали віддавати перевагу онлайн-майданчикам і купували через Інтернет необхідні товари і послуги.

Творець першого інтернет-магазину компанії Amazon, Джеф Бізос, самостійно займався наповненням і оформленням торгової точки і опрацюванням маркетингової політики. У підсумку Amazon став лідирувати в цьому сегменті ринку. Він донині є найбільшим інтернет-магазином в світі. Однією з причин такої популярності стала можливість оплати за допомогою банківської карти. У 1995 році був винайдений захисний канал для переказу грошей, услід за цим послідувало відкриття всесвітньо відомої торгової площадки eBay, що стала лідером світових продажів.

Сьогодні спектр онлайн торгівлі настільки обширний, що вже складно уявити, чого тільки не можна купити через Інтернет це й побутові товари, одяг, взуття і т.д. Навіть продукти харчування вже можна купувати в мережі. І з кожним днем цей список стає все більший, а бажаючих купувати товари через Інтернет-магазини з’являється більше і більше.

Інтернет дозволив нам економити свій час і витрачати на невеликі покупки в рази менше ресурсів, ніж раніше. Вибір товару і оплата відбувається настільки швидко, що за цей час ви навряд би приготувалися вийти з дому за покупками.

Автор: Яна Кукуруза

Переглядів:: 1

Автор публікації

Офлайн 4 дні

admin

0
Коментарі: 2Публікації: 7863Реєстрація: 08-03-2022
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x