loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Пасажирські війни, або як не воювати з Бориспільськими водіями

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Пасажирські війни, або як не воювати з Бориспільськими водіями

Дуже часто, сідаючи в маршрутний автобус, для поїздки по місту чи поза його межі, пасажири не знають ні своїх прав, ні того, як має поводитися водій. Наша поінформованість обмежується лише тим, що ми, як пасажири, заплатили за проїзд, а потім нас довезуть і висадять на потрібній зупинці. Насправді, не все так, як ми собі уявляємо. Є багато важливих моментів, на які я звернув увагу та про які маєте знати й ви, шановні читачі.

Усі наші водії попереджені про те, що вони не мають права під час руху розмовляти по мобільному телефону. – прокоментувала Зоя Федорівна Апонюк, начальник виробництва пасажирських перевезень ПАТ «АТАСС-Бориспіль». По-перше, це заборонено правилами дорожнього руху. По-друге, коли одна рука зайнята телефоном, водій може не справитися з керуванням і потрапити в аварію.

Детальніше про «Пасажирські війни, або як не воювати з Бориспільськими водіями», читайте у Бориспільській газеті «Термінал:» №16 (99) від 17 травня 2013 року.

Пассажирские войны, или как не воевать с Бориспольскими водителями.

Очень часто, садясь в маршрутный автобус, для поездки по городу или за его пределы, пассажиры не знают ни своих прав, ни того, как должен вести себя водитель. Наша осведомленность ограничивается тем, что мы, как пассажиры, заплатили за проезд, а потом нас довезут и высадят на нужной остановке. На самом деле, не все так, как мы себе представляем. Есть много важных моментов, на которые я обратил
внимание и о которых должны знать и вы, уважаемые читатели.

Все наши водителя предупреждены о том, что они не имеют права во время движения разговаривать по мобильному телефону. – Прокомментировала Зоя Федоровна Апонюк, начальник производства пассажирских перевозок ОАО «АТАСС-Борисполь». Во-первых, это запрещено правилами дорожного движения. Во-вторых, когда одна рука занята телефоном, водитель может не справиться с управлением и попасть в аварию.

Подробнее о «Пассажирских войнах, или как не воевать с Бориспольскими водителями», читайте в Бориспольской газете «Терминал:» № 16 (99) от 17 мая 2013.

Переглядів:: 1
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x