loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Роль реклами в бізнесі

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Людина нашого сучасного світу – це споживач. Звичайно, наша перша мета це створення сім’ї, підтримка спілкування з друзями тощо. Але рухає нами все ж бажання споживати. Ми хочемо для сім’ї в будинок купувати кращі речі і техніку, а коли зустрічаємося з друзями, то думаємо, яке пиво і чіпси краще для підтримки розмови. На це і тиснуть бізнесмени. Інакше, як же просунути свій товар? Інша причина, це дуже велика конкуренція, з якої й починається інформаційна війна бізнесу. Найбільш трудомістка і складна робота йде саме над створенням реклами, а не над якістю продукції.

Випуск товару це вже друга справа. Тому можна не дивуватися, чому менеджери і всі хто працює над рекламою, отримують зарплатню у багато разів більше, ніж ті бідолахи, які змінами, до втрати пульсу, працюють на заводах. Розум – це найдорожчий ресурс.

Яка роль реклами в бізнесі? Реклама дозволяє створити компанії своє ім’я. Прийшовши в магазин людина, найбільш імовірно купить той товар, про який десь вже чула. Є компанії, які перестають стежити за якістю своєї продукції, але завдяки грамотній і продуманій рекламі вони продовжують розвиватися. Вони вже продають не продукт або річ гарної якості, вони продають ім’я компанії, яке коротко називається бренд. Є компанії з виробництва взуття, які самі пошиттям не займаються. Взуття шиють китайці. Вони це взуття замовляють у них за порівняно невеликі гроші, продукція виходить під їх брендом і вони її успішно продають, за рахунок розкрученої реклами. Взяти, наприклад, алкогольну продукцію або тютюнову. Та майже вся горілка однакова на смак. Але одна коштує дорожче другий, і не факт, що якість продукту буде краще тієї, що дешевше. Однак, розкручений бренд робить свою справу.

Реклама дозволяє впровадити багато хитрощів в бізнесі, підвищуючи продаж товару. Наприклад, стоїть коробка соку за суму N, поруч стоїть коробка тієї ж компанії, але на ній написано «Тепер вміст соку більше на 20 %», і коштує вона стільки ж. Яке щастя для покупця: соку більше – ціна та сама. Хоча, справді, вміст у двох коробках абсолютно однаково, але йде продаж, за рахунок імітованої вигоди. Дуже не складний за задумом рекламний хід. Що тільки не придумаєш для розвитку бізнесу в цьому світі конкуренції. І чим уникальніше буде реклама, тим більше буде попит з товару.

Що ж буде, якщо прибрати рекламу? Економіка країн сильно б загальмувалася. Погано б продавалася продукція, відповідно повільніше би розвивалися компанії, слідчо менше платилося б податків. Тут все взаємопов’язано. Телебачення і газети живуть за рахунок реклами. А бізнес би і зовсім зник. Позбулися б роботи ті люди , які заробляють за рахунок своєї мозкової діяльності. Наша цивілізація зробила б стрибок назад у розвитку.

Автор: Геннадій Булка

Переглядів:: 1

Автор публікації

Офлайн 9 години

admin

0
Коментарі: 2Публікації: 7862Реєстрація: 08-03-2022
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x