loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Типи автомобільних шин, їх недоліки та переваги

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Універсальна шина для будь-яких кліматичних умов, доріг і швидкостей – мрія, на жаль, неможлива і нездійсненна. «Що добре японцеві, то німцю смерть» – говорить відома приказка, і до шин це відноситься повною мірою. Щоб шини і в кінцевому підсумку, автомобіль, вели себе на дорозі найкращим чином, необхідно визначитися з перевагами в плані їх основних характеристик.

Позашляхові шини
Шини для серйозного бездоріжжя. Головною відмінністю позашляхової гуми є її високий профіль і глибоко прорізаний протектор, за рахунок якого покришка здатна буквально вгризатися в дорогу, не буксувати на глинистих ділянках і дертися по крутих схилах. Зазвичай такі шини для бездоріжжя мають жорсткі бічні ребра для протистояння боковим проколам і ударам. Крок протектора збільшений для більш ефективного видалення бруду за рахунок широких ламелей. Проте гарна прохідність таких шин йде на шкоду їх гальмівним характеристикам і довговічності. Вони не здатні забезпечувати хороший контакт з рівною поверхнею, небезпечні при високих швидкостях і швидко стираються на асфальті.

Шини для бруду
Шини досить близькі, але більш вузькі за призначенням, ніж позашляхові. Мають такі ж широкі, але в цьому випадку неглибокі ламелі. Сильно відкритий протекторний малюнок сприяє самоочищенню шин від бруду. Для подолання серйозних перешкод і підйомів такі шини не придатні через малу глибину прорізів. Мають більш широкий профіль для збільшення площі контакту, за рахунок якої автомобіль, розподіляючи свою вагу, менше занурюється в бруд. Не бажано використовувати на гладкому асфальті, так як через широкий протекторний крок контакт з дорогою не стійкий, і тяга знижена. Їх твердий гумовий склад схильний до розриву і проколів на асфальтовому покритті. Маркування аналогічне зимовим шинам. На трасі акустично некомфортні.

Низькопрофільні шини
Мають відношення профілю до ширини покришки не більше 55 %. Низькопрофільні шини призначені для швидкісного динамічного стилю їзди. Забезпечують миттєвий розгін, чітке входження в поворот на швидкості і екстрене гальмування за рахунок чудового зчеплення з дорогою, але воліють сухі покриття. На мокрій дорозі підвищений ризик аквапланування. Погано переносять нерівності, легко пошкоджуючи диск. Практично безпорадні перед високими бордюрами, розбитими дорогами і досить шумні.

Вуличні гоночні шини
Основна особливість – м’яка гума з підвищеними характеристиками тяги, призначена для високих швидкостей. Чудова тяга дозволяє утримувати швидкість на поворотах. Динамічні здібності в значній мірі залежать від виробника. Оптимальні умови застосування – тепла суха погода. Зазвичай застосовуваний невеликий протекторний малюнок непогано відводить воду, але зустрічаються і абсолютно гладкі гоночні покришки (сліки). Дуже небезпечні на мокрій дорозі і заборонені для використання на дорогах загального користування в багатьох країнах. Шини з мінімальною глибиною прорізів з м’якого каучуку називаються плівковими, закон дозволяє їх використання на шосе. Один з основних недоліків гоночних шин – мала ходимість.

Шини, стійкі до проколів
Технологія Run Flat – порівняно недавня, але вже активно використовувана автовиробниками розробка. Шини, вироблені за цією технологією, здатні зберігати здатність рухатися на проколеної гумі до 150 км, зберігаючи швидкість 80 км / г. Існує кілька різновидів цієї технології, і в даний час – це найнадійніші покришки для руху по неякісним дорогах.

Сезонні шини
Крім всіх інших особливостей шин, їх основною відмінністю є сезонність. За цим критерієм гума ділиться на літню, зимову і всесезонну. Слід розуміти, що найдешевша сезонна гума буде набагато безпечніше і ефективніше, ніж саме дороге «взуття» не по сезону. Відмінність полягає, насамперед, у складі гумової суміші. При мінусових температурах літні гумові склади втрачають м’якість і «дубіють», втрачаючи свою керованість і чіпкість. У свою чергу зимова гума при підвищенні температури дуже швидко зношується, дає тяжкий перебіг, збільшення опору коченню і як наслідок, перевитрату палива. Оптимальна температура переходу з одних шин на інші 7-9 градусів вище нуля.

Переглядів:: 3

Автор публікації

Офлайн 9 години

admin

0
Коментарі: 2Публікації: 7862Реєстрація: 08-03-2022
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x