loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Виникнення і розвиток готельного бізнесу

04.10.14

Ще в давнину мандрівникам пропонувалося місце де можна переночувати на сході. Цим був покладений початок зародження готельного бізнесу. В древніх манускриптах, що відносяться безпосередньо до 1700 до н.е., вперше згадується про таверні, прообрази теперішніх готелів. Поряд з появою таверн, виникає і такий тип підприємств, як заїжджі двори, їх також сміливо можна називати прообразом сучасних готелів. Все це обумовлено розвивається торгівлею і, пов’язаними з нею, тривалими роз’їздами.

У Римській імперії виникла ціла мережа заїжджих дворів, що тягнеться впродовж головних доріг. Мережа охоплювала прилеглі міста і села в радіусі 40 км. Як і в даний час, в стародавні часи, концепція таверни і заїжджого двору орієнтувалася на клієнта і відображала класову структуру суспільства. Постояльці нижчої ланки, торговці і купці селилися окремо від урядових службовців, гінців і державних чиновників.

Але в середньовічній Європі простежується така тенденція: з’являються заклади, що надають місце де можна переночувати і їжу було обумовлено рухом пілігримів. Заклади подібного роду грунтувалися при монастирях. Одним з етапів, який сприяв розвитку готельного бізнесу в Європі, було поштове кінне повідомлення. А зараз ще трохи історії.

Первісним розвитком ринку туризму сприяла поява принципово нових засобів пересування: пароплава (1807 р), паровоза (1814 г.), що поклали початок освоєнню водних шляхів Європи, і будівництву залізниць і спричинили активізацію економічних зв’язків, а також розвиток соціальної бази. Одночасно почалося створення інфраструктури: будівництво готелів, місць громадського харчування, різного роду рекреаційних об’єктів.

Перший – економічний спад, обумовлений Першою світовою війною, а також Велика депресія ЗО-х гг. які поставили перед власниками готелів необхідну для виживання задачу стратегічного характеру – розширення попиту.

Другий фактор – це цілеспрямована соціальна політика держав, що розглядають туризм як засіб консолідації суспільства, зміцнення здоров’я населення, а також рішення окремого роду ідеологічних завдань.

Третій, післявоєнний період розвитку туризму – це по суті експансія галузі, обумовлена ​​що відбуваються в світі змінами глобального характера.

Переломним моментом стала перша нафтова криза початку 70-х рр., Після якого ринки втратили колишню стабільність, а споживач, вже який переситився «стандартним набором» товарів і послуг став керуватися більш витонченими мотивами і критеріями споживання. Пізніше в 80-ті рр. з’явився новий потужний фактор впливу – глобалізація, який зробив саме серйозний стимулюючий вплив на розвиток готельного бізнесу, оскільки завдяки йому туризм став трансконтинентальним і перетворився в один із суттєвих чинників розвитку світової економіки.

Переглядів:: 3
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x