Дещо незвично підійшли до вирішення проблеми одного бориспільця у міській раді. На одну із щопонеділкових планових нарад у міського голови, куди для звіту про роботу за тиждень збираються керівники усіх комунальних підприємств, було запрошено «постраждалого» – 82-річного бориспільця та «винних» – міського перевізника і водія, який працює на одному із його маршрутів. За такого зібрання і було озвучено суть конфлікту.
Як з’ясувалося, питання у тому, що на прохання цього поважного бориспільця видати квиток на проїзд водій дав йому цілу купу квитків (десь близько 20-ти), цим самим давши зрозуміти, наскільки неважливим є факт наявності у пасажира квитка. Це при тому, що цей, можливо, звичайний і непотрібний для когось папірець є страховкою для пасажирів громадського транспорту! «Окрім того, що пільговику за умови уже наявності у салоні двох його «побратимів» доводиться платити за проїзд, так ще й квитка не допросишся», – обурювався перед очільниками міста старенький. Гордість і небайдужість цього чоловіка не дозволили залишити усе, як було: зі скаргою він звернувся до виконкому і ось так потрапив на робочу нараду, де на якісь 15 хвилин став центром уваги не тільки керівників місцевих установ, а й представників ЗМІ.
Намагався виправдовуватися водій, мовчки поруч нього стояв і сам перевізник. А хамство, яке, на жаль, продовжує процвітати в окремих установах міста, як зауважив мер, повинні викорінювати як керівники цих установ, так і самі ж мешканці міста, не залишаючи просто так, без покарання ці «хамські випадки». Щодо роботи громадського транспорту, то голова зазначив, що інформація про такі ось випадки у конкретних перевізників буде братися до уваги під час проведення тендеру на міські перевезення.
А відомою ця інформація буде завдяки небайдужості самих же пасажирів: маєте претензії, не мовчіть, шановні! Тоді і ставитися краще до вас будуть, і покараними будуть ті, хто цього заслужив, і потроху почнуть наводити порядок.
Автор: Юлія ЛИСИЦЯ
Схожі записи:




