Автомобіль цей було створено в Південній Кореї в 2003р. в відділі компанії GM DAT – для внутрішнього корейського ринку, відомий спочатку як модель “Daewoo Nubira” 3-го покоління. В першій моделі Nubira 1997 р. досить сильно відчувалась “опелівська” риса, тоді як наша героїня вже представляла повністю незалежну “особистість”.
Українські власники автомобілів Chevrolet – можуть знайти багато чого необхідного на сайті Інтернет магазину запчастин Chevrolet
Lacetti був запропонований у 3 модифікаціях: універсал, 5 дверний хетчбек, та седан. Дизайн хетчбеку створювався фахівцями департаменту кузовів Ital-Design. У той час як над універсалом та седаном робота велась під контролем дизайнерів компанії Pininfaria.
Переважна кількість автівок, експлуатованих на українському ринку – збиралась заводом у місті Іллічівськ, із структури “ЗАЗ”. А от перші седани (2003-2004р.) були корейськими та продавались під брендом Daewoo за ім’ям Nubira III.
Ця марка справді виявилась дуже популярною в Україні та випускалась аж до 2013 року, попри вихід на ринок славнозвісного Chevrolet Cruze.
Кузов
Досить слабке лако-фарбове покриття. Під час довгої експлуатації помітно облазить фарба на дверних ручках та молдингах, і бокові вікна вкриті подряпинами. Сколи, за відсутністю регулярної обробки, дуже швидко вкриваються іржею.
Капот, зокрема його передня частина, арки, нижня частина дверей являються найменш захищенними.
В універсалів часто ломається труба в системі омивачів там, де дах переходить в багажник. І, як наслідок, рідина заливає роз’єми в блоці керування світлом у салоні.
Салон
Позаду знайдеться місце навіть пасажирам високого зросту. Якщо брати ширину – тут не виникне проблем для розміщення трьох людей із середньою комплекцією. Досить хороше враження від інтер’єру – якісні матеріали та збірка.
Стандартна комплектація Lacetti включає в себе і протитуманні фари і дзеркала із підігрівом та сервоприводом і два передніх еірбеги і ABS і передні електросклопідйомники.
Дуже рідко зустрічається Lacetti із шкіряним салоном.
Нерідко пропадають контакти увімкнення кондиціонеру.
Попри те, що багажник в усіх модифікаціях не найбільший, але спинки задніх крісел легко складаються.
Двигун
Одним словом, важко назвати двигун безпроблемним.
Ну українському ринку продавались офіційно автомобілі на два типи двигунів – об’єм 1.6 (109кс) та 1.8 ( 122кс).
Гідрокомпенсатори у відповідь на використання неякісних мастил можуть застукати. Індикація, що відображає рівень пального – нерідко видає неточні параметри.
Одночасно із роликами змін.ється і ремінь ГРМ приблизно в 60-65 тисяч км., а через 125 тисяч км. постає необхідність заміни “помпи”.
В 1.4 та 1.6 л. моделях заклинює випускний клапан. Щоправда це виявлялося здебіяльшого в перших моделях. Відображається це в нестабільній роботі двигуна, тяга також втрачається.
Модуль запалювання, так як і кисневий датчик, часто ломається внаслідок використання палива низької якості.
І вже після 100 тисяч км масло відходить з-під блоку циліндру , та піддона , та зливних горловин.
Трансмісія
“Lacetti” оснащений механічною і автоматичною К П та має передньопривідну компоновку.
Один недолік у МКП – великий хід.
Щодо ресурсу механізму щеплення – то він становить біля 100 тисяч км, довговічним його назвати складно.
Близько 150 тис км. слугуватиме і АКПП. В деяких випадках відмовляє блок селекторого важелю К П (доводиться міняти на новий).
Кожні 60 тисяч км. потрібна заміна масла.
Ходова
Амортизатори відпрацьовували по 45 тисяч км.
Кульова опора служить 145-190 тисяч кілометрів. Близько 140-150 тисяч кілометрів служитимуть важелі задньої підвіски.
Ключова особливість усіх автівок – гідропідсилювач руля. Сальники рейок – не раз зафіксована втрата герметичності.
Автомобілі із двигунами об’ємом 1.6л, що випушені раніше 2006р не мають ABS. Виявлено, що датчики мають низьку надійність.
Направляючі супортів тотально зношуються після 75-80 тис км , та починають деренчати. “Народні майстри” роблять спроби їх налагодити, та це ненадовго . Важлива деталь – купуючи подержанну автівку ретельно перевірте ручне гальмо. Тому що тросик дозазвичай закисає до 80 тисяч км.
Обслуговування та запчастини – ціни
Утримання – одна із основних “переваг” Lacetti в плані вартості. Конструкція автівки не найскладніша. Плюс до того – вистачає й ліцензійних, якісних автозапчастин. Неспроста цю модель полюбляють таксисти.
Висновок який? Українські автовласники не просто так віддають перевагу Chevrolet Lacetti – цю автівку сміливо рекомендують для покупки. Як нову так і б/у. Досвід показує , що б/в екземпляри майже не приносять клопоту своєму власнику, і тому мають репутацію “в міру” надійних. Одним із безперечних плюсів є цілком прийнятна ціна автомобіля, а також ії утримання та автозапчастин. Таке співвідношення дає Шевроле Лачетти перевагу, якщо мова йде про власників таксі. І на вторинному ринку слід бути особливо обережними щодо цих автомобілів – вони частіше бувають більш зношеними, аніж власні автівки.