loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Як правильно обрати б/у автомобіль Chevrolet Lacetti

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Автомобіль цей було створено в Південній Кореї в 2003р. в відділі компанії GM DAT – для внутрішнього корейського ринку, відомий спочатку як модель “Daewoo Nubira” 3-го покоління. В першій моделі Nubira 1997 р. досить сильно відчувалась “опелівська” риса, тоді як наша героїня вже представляла повністю незалежну “особистість”.

Українські власники автомобілів Chevrolet – можуть знайти багато чого необхідного на сайті Інтернет магазину запчастин Chevrolet

Lacetti був запропонований у 3 модифікаціях: універсал, 5 дверний хетчбек, та седан. Дизайн хетчбеку створювався фахівцями департаменту кузовів Ital-Design. У той час як над універсалом та седаном робота велась під контролем дизайнерів компанії Pininfaria.

Переважна кількість автівок, експлуатованих на українському ринку – збиралась заводом у місті Іллічівськ, із структури “ЗАЗ”. А от перші седани (2003-2004р.) були корейськими та продавались під брендом Daewoo за ім’ям Nubira III.

Ця марка справді виявилась дуже популярною в Україні та випускалась аж до 2013 року, попри вихід на ринок славнозвісного Chevrolet Cruze.

Кузов

Досить слабке лако-фарбове покриття. Під час довгої експлуатації помітно облазить фарба на дверних ручках та молдингах, і бокові вікна вкриті подряпинами. Сколи, за відсутністю регулярної обробки, дуже швидко вкриваються іржею.

Капот, зокрема його передня частина, арки, нижня частина дверей являються найменш захищенними.

В універсалів часто ломається труба в системі омивачів там, де дах переходить в багажник. І, як наслідок, рідина заливає роз’єми в блоці керування світлом у салоні.

Салон

Позаду знайдеться місце навіть пасажирам високого зросту. Якщо брати ширину – тут не виникне проблем для розміщення трьох людей із середньою комплекцією. Досить хороше враження від інтер’єру – якісні матеріали та збірка.

Стандартна комплектація Lacetti включає в себе і протитуманні фари і дзеркала із підігрівом та сервоприводом і два передніх еірбеги і ABS і передні електросклопідйомники.

Дуже рідко зустрічається Lacetti із шкіряним салоном.

Нерідко пропадають контакти увімкнення кондиціонеру.

Попри те, що багажник в усіх модифікаціях не найбільший, але спинки задніх крісел легко складаються.

Двигун

Одним словом, важко назвати двигун безпроблемним.

Ну українському ринку продавались офіційно автомобілі на два типи двигунів – об’єм 1.6 (109кс) та 1.8 ( 122кс).

Гідрокомпенсатори у відповідь на використання неякісних мастил можуть застукати. Індикація, що відображає рівень пального – нерідко видає неточні параметри.

Одночасно із роликами змін.ється і ремінь ГРМ приблизно в 60-65 тисяч км., а через 125 тисяч км. постає необхідність заміни “помпи”.

В 1.4 та 1.6 л. моделях заклинює випускний клапан. Щоправда це виявлялося здебіяльшого в перших моделях. Відображається це в нестабільній роботі двигуна, тяга також втрачається.

Модуль запалювання, так як і кисневий датчик, часто ломається внаслідок використання палива низької якості.

І вже після 100 тисяч км масло відходить з-під блоку циліндру , та піддона , та зливних горловин.

Трансмісія

“Lacetti” оснащений механічною і автоматичною К П та має передньопривідну компоновку.

Один недолік у МКП – великий хід.

Щодо ресурсу механізму щеплення – то він становить біля 100 тисяч км, довговічним його назвати складно.

Близько 150 тис км. слугуватиме і АКПП. В деяких випадках відмовляє блок селекторого важелю К П (доводиться міняти на новий).

Кожні 60 тисяч км. потрібна заміна масла.

Ходова

Амортизатори відпрацьовували по 45 тисяч км.

Кульова опора служить 145-190 тисяч кілометрів. Близько 140-150 тисяч кілометрів служитимуть важелі задньої підвіски.

Ключова особливість усіх автівок – гідропідсилювач руля. Сальники рейок – не раз зафіксована втрата герметичності.

 Автомобілі із двигунами об’ємом 1.6л, що випушені раніше 2006р не мають ABS. Виявлено, що датчики мають низьку надійність.

Направляючі супортів тотально зношуються після 75-80 тис км , та починають деренчати. “Народні майстри” роблять спроби їх налагодити, та це ненадовго . Важлива деталь – купуючи подержанну автівку ретельно перевірте ручне гальмо. Тому що тросик дозазвичай закисає до 80 тисяч км.

Обслуговування та запчастини – ціни

Утримання – одна із основних “переваг” Lacetti в плані вартості. Конструкція автівки не найскладніша. Плюс до того – вистачає й ліцензійних, якісних автозапчастин. Неспроста цю модель полюбляють таксисти.

Висновок який? Українські автовласники не просто так віддають перевагу Chevrolet Lacetti – цю автівку сміливо рекомендують для покупки. Як нову так і б/у. Досвід показує , що б/в екземпляри майже не приносять клопоту своєму власнику, і тому мають репутацію “в міру” надійних. Одним із безперечних плюсів є цілком прийнятна ціна автомобіля, а також ії утримання та автозапчастин. Таке співвідношення дає Шевроле Лачетти перевагу, якщо мова йде про власників таксі. І на вторинному ринку слід бути особливо обережними щодо цих автомобілів – вони частіше бувають більш зношеними, аніж власні автівки.


Переглядів:: 3

Автор публікації

Офлайн 4 дні

admin

0
Коментарі: 2Публікації: 7863Реєстрація: 08-03-2022
Share on facebook
Share on telegram
Share on twitter
guest
0 коментарiв
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
0
Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
()
x