Notice: fread(): read of 8192 bytes failed with errno=12 Cannot allocate memory in /home/krist287/domains/borispol.org.ua/public_html/wp-includes/functions.php on line 6581
Які якості важливі для роботи обслуговуючим персоналом? – Це Бориспіль – сайт міста Бориспіль
loader image
- Юна Українка подарувала Бориспільським кінологам «крилату конячку» яка виконує бажання. Днями, співробітники Кінологічного центру поліції Борисполя, які разом із ЗСУ та ТРО боронять рубежі Броварів, отримали цінний подарунок. Про це повідомляє прес-служба Кінологічного центру поліції в Київській області. Для наших відважних воїнів юна українка намалювала ліс, мирне небо та крилату конячку. За словами художниці, лоша здатне виконувати бажання. Варто лише доторкнутися до нього та подумати про те, чого хочеться найбільше. Картину юної мисткині передали на місце дислокації оборонців Берегині-волонтерки, які вже тривалий час докладають надлюдських зусиль аби забезпечувати воїнів усім необхідним. За бажанням авторки витвір потрапив саме до поліцейських кінологів. -
Меню Закрити

Які якості важливі для роботи обслуговуючим персоналом?

/ 5. оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Сфера обслуговування динамічно розвивається. Але її успіх багато у чому залежить не лише від грамотного управління, а й від ввічливого персоналу, який насамперед орієнтований на клієнтів. Усі, чия робота пов’язана з цим напрямком, повинні мати відмінні навички міжособистісних відносин, знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта та керувати ситуаціями так, щоб відвідувач залишився задоволеним.

Такі навички підвищать рівень взаємодії та допоможуть надавати відмінний клієнтський сервіс. Якщо вас зацікавила така робота Бориспіль може запропонувати безліч цікавих пропозицій, які мають гарні перспективи працевлаштування у сфері обслуговування, на онлайн-сервісі OLX Робота.

Клієнтоорієнтованість – головна якість відмінного співробітника

Володіти цією навичкою повинні всі, хто працює у цьому напрямку: від спеціалістів першої лінії, такі як продавці й касири, до керівників. Для досягнення гарних результатів необхідно мати чудові комунікативні можливості. Враження безпосередньо залежить від уміння спілкуватися.

Серед інших важливих рис характеру слід зазначити:

  • вміння розмірковувати;
  • привітність;
  • доброзичливість;
  • стресостійкість;
  • відповідальність;
  • пунктуальність.

    Освіта теж грає важливу роль: освічені фахівці краще за інших розуміють важливість якісного сервісу.

    Варто окремо виділити вміння колаборації – робота в команді. Співробітник будь-якого сервісу повинен розуміти рівень важливості своєї ролі в команді.

    Дотримання цінностей компанії

    Корпоративний дух будь-якого підприємства є його філософією, яка веде компанію до успіху. Тому важливо, щоб кожен співробітник шанував ці цінності та невпинно їх дотримувався. Підшукуючи роботу у сфері обслуговування, варто пам’ятати, що професіоналами справи не народжуються, ними стають. Якісному сервісу необхідно навчатися, постійно вдосконалюючи свої навички та покращуючи особистісні та ділові якості, які дозволяють максимально ефективно виконувати свої обов’язки.

  • Переглядів:: 2
    Share on facebook
    Share on telegram
    Share on twitter
    guest
    0 коментарiв
    Межтекстовые Отзывы
    Посмотреть все комментарии
    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю
    0
    Оставьте комментарий! Напишите, что думаете по поводу статьи.x
    ()
    x